Hoe bestel ik tickets?

Tickets kunnen online worden besteld op: www.owlabrugge.be Opgelet! Koop online alleen tickets via ons officiële verkoopkanaal. Bekijk hier het overzicht van frauduleuze ticketverkopers.

Tickets kunnen ook aangeschaft worden in brasserie Uilenspiegel, gelegen in de Langestraat 2, 8000
Brugge of via e-mail naar info@owlabrugge.be.

Is het mogelijk om een factuur te ontvangen van mijn order?

Het is mogelijk om een factuur aan te vragen via info@owlabrugge.be
Vergeet je btw-nummer niet in te vullen bij je order in het ticket systeem.

Kunnen tickets omgeruild of terugbetaald worden?

Tickets worden standaard niet gewisseld, ingeruild of terugbetaald.
Tickets kunt u wel online doorverkopen via www.ticketswap.be

Is de locatie geschikt voor rolstoelgebruikers?

Ja, onze concertzaal is geschikt en toegankelijk voor rolstoelgebruikers. De zaal bestaat uit twee delen, de begane grond en ons balkon. Het gedeelte van de zaal op de begane grond is perfect toegankelijk voor rolstoelgebruikers. Owla beschikt bovendien ook over een invalidentoilet. Het balkon dient als onze Vip-ruimte en is alleen maar bereikbaar met een trap.

Let op! Bekijk bij het boeken van tickets zeker het zaalplan of het gaat om een concert met staan- of zitplaatsen. Een concert met zitplekken is het beste geschikt voor rolstoelgebruikers. Voor concerten met staanplaatsen is het mogelijk op aanvraag een speciale ruimte vrij te houden dicht bij het podium voor enkele rolstoelgebruikers.

Evenementen:

Wat is het tijdschema van mijn evenement?

Doorgaans is de precieze timing pas enkele dagen voor het evenement beschikbaar. Het tijdschema wordt op dat moment automatisch geüpdatet op de website.

Je vindt het tijdschema op de pagina van het evenement zelf. Ga naar de kalender van Owla en zoek jouw evenement op. Open de pagina om het tijdschema van dat evenement te kunnen zien.

Om hoe laat gaan de deuren open? 

De deuren van de zaal gaan meestal één uur voor aanvang van het evenement open. De precieze timing vind je op de detailpagina van het evenement zelf.

Kan ik ter plaatse nog tickets kopen voor het evenement? 

Is een evenement nog niet uitverkocht, dan kan je voor aanvang tickets kopen aan de kassa bij de ingang. De kassa wordt steeds geopend vanaf de deuren open gaan, ongeveer één uur voor aanvang van het concert.

Mag ik de zaal nog binnen als het evenement al begonnen is? 

Ja, eens een evenement al begonnen is, mag je nog steeds binnen. U dient alleen uw ticket aan één van onze medewerkers te laten zien zodat we op de hoogte zijn.

Is het gebruik van de toiletten gratis?

Ja, het gebruik van toiletten is helemaal gratis

Waar kan ik mijn spullen opbergen tijdens een evenement?

De Owla beschikt over een eigen vestiaire. U kunt hier gratis gebruik van maken. We werken met kleine houten tags, de ene wordt aan uw kapstok gehangen, de andere krijgt u zodat we gemakkelijk uw jas(sen) terugvinden na afloop van het evenement.  Bij verlies van een tag wordt een vergoeding van € 3.00 gevraagd ter vergoeding.

Worden er Alcoholische dranken geserveerd?

Op de evenementen in Owla is steeds een brede selectie aan alcoholische dranken beschikbaar. Bier, wijn, cava en champagne zijn praktisch altijd beschikbaar. Sterke dranken zijn steeds beschikbaar zo lang de voorraad strekt. (niet onder de achttien jaar)

Werken jullie met drankbonnetjes?

Ja, drank kan in Owla enkel worden verkregen met drankbonnetjes. Één bon kost € 3,00. Bonnetjes kunnen ter plaatse aangekocht worden en dit kan zowel met cash als met de bankkaart.

Mag ik zelf eten en drinken meebrengen naar een evenement?

Nee, het is niet toegestaan om zelf eten en drinken mee te brengen. Er zijn voldoende drank- en eetgelegenheden voorzien door Owla.

Owla Showtime

Ik heb een VIP-arrangement geboekt, wat kan ik verwachten?

Je ontvangt een halve fles champagne per persoon, fingerfood bij de ontvangst en 3 verzorgde hapjes per persoon voor aanvang van de show. Extra dranken is tegen betaling.

  • Ik heb tickets voor een show om 20u30
    • 19u30 › Ontvangst met aperitiefbordje
    • 19u45 › Hapjes worden geserveerd                  
    • 20u30 › Show deel 1
    • 22u00 › Pauze met snack
    • 22u30 › Show deel 2
    • 00u00 › Einde show
  • Ik heb tickets voor een show om 15u00
    • 14u00 › Ontvangst met aperitiefbordje
    • 14u15 › Hapjes worden geserveerd
    • 15u00 › Show deel 1
    • 16u30 › Pauze met snack
    • 17u00 › Show deel 2
    • 18u30 › Einde show

 

Ik heb een VIP-dinner geboekt, wat kan ik verwachten?

We verwelkomen je graag vanaf 2u voor aanvang van de voorstelling in het theater voor een gastronomisch VIP-dinner, al dan niet met aangepaste wijnen.

  • Ik heb tickets voor een show om 20u30
    • 18u30 › Ontvangst op het terras met bordje met hapjes: rundscarpaccio, huisbereid garnaalkroketje en créme van asperges met gerookte zalm
    • 19u30 › Start diner
      • Voorgerecht: Vitello tonato
      • Hoofdgerecht: Châteaubriand met aardappelgratin en warme groenten
      • Dessert: Coupe Owla Showtime
    • 20u30 › Show deel 1
    • 22u00 › Pauze met koffie
    • 22u30 › Show deel 2
    • 00u00 › Einde show
  • Ik heb tickets voor een show om 15u00
    • 13u00 › Ontvangst op het terras met bordje met hapjes: rundscarpaccio, huisbereid garnaalkroketje en créme van asperges met gerookte zalm
    • 14u30 › Start diner
      • Voorgerecht: Vitello tonato
      • Hoofdgerecht: Châteaubriand met aardappelgratin en warme groenten
      • Dessert: Coupe Owla Showtime
    • 15u00 › Show deel 1
    • 16u30 › Pauze met koffie
    • 17u00 › Show deel 2
    • 18u30 › Einde show

 

Ik heb een andere vraag:

Aarzel niet om ons te contacteren bij verdere vragen omtrent de evenementen of het bedrijf.

Mail: info@owlabrugge.be